Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Κοληση καράολου

Free Counter


Θα συνεχισουμε με την κοληση του καραολου στο μανικο!

Αφου εχω βρει τα κεντρα εχω βαλει μερικα καρφακια για οδηγους!


Η κολα που χρησιμοποιω ειναι Τitebond



Πιανω το μανικο στον παγκο με ενα σφιγκτηρα ωστε να δουλευω ανετα!


Αφου εχουν ελεγχθει τα κεντρα σφιγγω το κομματι!



Ετοιμο το κολημα του καραολου!

2 σχόλια:

  1. Μπράβο φίλε Δημήτρη,7 κομμάτια ξύλο για το μάνικο προσδίδουν εξαιρετική αντοχή στο σκέβρωμα!!! Καλή συνέχεια εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου!!
    Φανταστικο το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή