Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Κατασκευη τζουρα

Τελειωσα αλλον ενα μπαγλαμα και τωρα συνεχιζω με μπουζουκι
και θα προσπαθησω να ανεβασω πολλες φωτο απο τα σταδια κατασκευης!
Να ευχαριστησω αλλη μια φορα τον δασκαλο μου Χρηστο Βουλαδακη!!!



Στο μανικο εχει κελεμπεκι και κοντρες απο ξυλο Παντουκ.


Η είσοδος του εργαστηριου μου!!! Εφτιαξα και ενα μπαγλαμα μεσα στο πλακακι!!!






Ολοκληρωθηκε ο σκαφτος τζουρας που ετοιμαζα!







Και ενα βιντεακι αλλα δυστυχως ειχα κτυπησει το δακτυλο μου και δεν μπορεσα να παιξω κατι καλο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου