Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Φωτο και βιντεο απο το μπουζουκι!

Free Counter

Ολοκληρωθηκε η κατασκευη του μπουζουκιου!!!!
Χρειαστηκαν 3 μηνες για να τελειωσει γιατι δεν ειχα ελευθερο χρονο!!
Εμαθα αρκετα πραγματα απο την νεα μου κατασκευη οπως και απο καθε νεο οργανο!
Εγινε ενα πολυ μαλακο οργανο σε σχεση με αλλα μπουζουκια που εχω
με πολυ ωραιο ηχο για τα δικα μου κριτηρια!!
Αυτο που με εντυπωσιασε ειναι οτι εχει σχεδον ιδια χροια με το προηγουμενο μπουζουκι
αλλα αυτο υπερτερει λιγο λογω καπακιου!

Δειτε ενα βιντεο για να ακουσετε τον ηχο. Δυστυχως ειναι απο κινητο και μαλιστα
οχι νεας τεχνολογιας και καπως το μπουκωνει!!

Παιζει ο Αποστολης Μουρτης τον οποιο ευχαριστω θερμα!!

http://www.youtube.com/watch?v=hiViIzJepz8


Η φιγουρα ειναι απο πλαστικο με οστρακο και με δυσκολεψε
γιατι δεν την ειχα ξαναδουλεψει! Πρεπει να μπαινει λιγο πιο βαθια απο το καπακι για να μην χρειαστει να την τριψεις πολυ και χασει τα χρωματα του το οστρακο!


Κοντινο πλανο!


Το σκαφος ειναι κατσαρο κελεμπεκι!!



Η φιγουρα στο σκαφος ειναι παλισανδρος!


Το καραολο και απο τις δυο οψεις!



Ευχαριστω για μια αλλη φορα τον Χρηστο Βουλαδακη
και τα μελη του Ρεμπετικου φορουμ που εχω μαθει τοσα πολλα απο αυτους!!
Επισης να καλωσορισω και την ιδρυση του φορουμ
Η πυλη των Ελληνων οργανοποιων

16 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο.. και στην όψη και στον ήχο.. με το καλό να ξεκινήσεις και το επόμενο.. :) :)
    αχ.. μωρο πήγαινα κάποιες φορες με τον παππού μου στην λογίστριά του.. που ήταν στο δρομάκι δίπλα στο σταθμό του ηλεκτρικού στον πειραιά.. όση ώρα ήταν αυτός μέσα.. εγώ χάζευα μαγεμένος τον οργανοποιό που δούλευε στη διπλανή πόρτα.. :) :)
    αλήθεια αυτοί χρεισημοποιούσαν κόλλες και λούστρα δικής τους κατασκευής.. έχεις μάθει κάτι γι αυτό; βέβαια έχουν περάσει 40όσα χρόνια.. οι παλιοί έχουν φύγει.. :) :)
    την καλημέρα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω!
    Απο οτι γνωριζω χρησιμοποιουσαν ψαροκολα και γομαλακα για λουστρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω φίλε Δημήτρη? Είσαι εξαιρετικός!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι,να περάσεις όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστω παρα πολυ Γιωργο!!!
    Σου ευχομαι επισης Καλη ανασταση και καλο Πασχα!!!

    Νασαι παντα καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα..μου άρεσε πολύ η δουλειά π έχεις κάνει σε αυτό το Blog,εδώ και καιρό ψάχνω κάτι να με βοηθήσει στην ιδέα που μου κόλλησε,δηλαδή να φτιάξω ένα μπουζούκι μόνος μου και εν τέλει νομίζω το βρήκα!Θα χαιρόμουν πολύ αν ξεκινούσαμε απ' τα βασικά (εργαλεία,ξύλα και κόστος) καθώς και βήμα βήμα από το μηδέν μέχρι το τέλος!Συγνώμη για τις "ατέλειωτες" απαιτήσεις μου αλλά εχω ενθουσιαστεί πολύ με την ιδέα και νομίζω πως μπορείς να με βοηθήσεις!Με εκτίμηση Θάνος "ο τετράχορδος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλε μου το κοστος εξαρταται απο σενα Μπορει να ειναι 1000 ευρω μπορει να ειναι και 10.000 ευρω!
    Κανε μου πιο σαφη ερωτηση και θα σου απαντησω!

    Σε αυτα τα blog θα βρεις πολλες απαντησεις
    http://organopoios.wordpress.com/
    http://luthierschool.blogspot.com/

    Σε αυτα τα φορουμ επισης
    http://www.luthier.gr/index.php
    http://www.rembetiko.gr/forums/forum.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1.λίστα με τα εργαλεία που θα χρειαστώ (και την ποσότητα π.χ πόσοι σφιγκτήρες?)
    2.το κόστος πάνω κάτω ας πούμε για το όργανο π εφτιαξες εσύ το 2011!
    3.δέν έχω βρέι κάτι για την κατασκευή σκαφους για 4χορδο!
    Συγνώμη για την σύγχηση αλλα είμαι νέος στο χώρο!Ευχαριστω για τον χρόνο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στειλε μου e-mail να σου απαντησω σε οτι θες
    mpartsa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/3/12 11:42 π.μ.

    Δημητρη συγχαρητηρια για την δουλεια σου.εγω ειμαι απο κυπρο θα ηθελα να ρωτησω που μπορω να βρω εβενο επηδη οπου εψακσα ιτανε πολυ ακριβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου!!
    Παρε ενα τηλεφωνο τον Παντελακο
    6932336109
    Μου ειχε πει θα εφερνε!
    Τι ποσοτητα θελεις;
    Αυτος μπορει να σου κοψει οσο θες!
    Δεν ξερω ομως Κυπρο πως θα τα στειλει;

    ΥΣ Ξερεις ενα χωριο ξυλοφαγος;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος12/3/12 3:05 π.μ.

    θα ηθελα για 4 ταστιερες. και μπορεις να μου πεισ που θα βρωω φιγουρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στειλε μου ενα e-mail
    mpartsa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος13/3/12 1:02 μ.μ.

    gmgyftopoyli@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το e-mail που εγραψες μαλλον ειναι λαθος
    Στειλε μου εσυ στο εχω γραψει πιο πανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος17/3/12 10:56 μ.μ.

    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΜΑΙΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το σχέδιο στο Καράολο είναι αυτοκόλλητο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή