Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

http://www.vouladakis.gr/

Free Counter

Επισκεφθηκα εχθες μετα απο ενα τριμηνο περιπου τον δασκαλο μου
στην οργανοποιία Χρηστο Βουλαδακη!
Αισθανομαι την αναγκη να τον ευχαριστησω δημοσια για αλλη μια φορα
που με διδαξε την τεχνη της οργανοποιίας!
Σταθηκε διπλα μου στα πρωτα βηματα που ημουν παντελως ανιδεος με
τις ξυλουργικες εργασιες. Με εμαθε απο τα πιο απλα πραγματα μεχρι τα πιο συνθετα που αφορουν την κατασκευη ενος οργανου!
Με βοηθησε ακομα δινοντας μου υλικα οπως ξυλα ακομα και καποια εργαλεια!
Πραγματικα με εντυπωσιασε για ακομα μια φορα με τις κατασκευες του
Του Χρηστου αν του δωσεις ενα κουτσουρο θα στο κανει εργο τεχνης!
Ειναι και του χαρακτηρα του που δεν θελει να δειχνεται πολυ προς τα εξω η δουλεια του!
Εαν ηθελε, μπορουσε να ειναι πασιγνωστος σε ολη την Ελλαδα!
Ειδα τα μπουζουκια τα καινουρια που εχει ετοιμασει, τις κιθαρες!
Τι να πω η τεχνη στον υπερτατο βαθμο!
Νασαι καλα Χρηστο και να συνεχιζεις να μας χαριζεις τις υπεροχες δημιουργιες σου!
Ελπιζω καποια στιγμη να αιθανθεις για τον μαθητη σου οτι αξιζε
τον κοπο που ασχοληθηκες μαζι του!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου